Σχεδιασμός και κατασκευή ενός υβριδικού αμυντικού αυτοματοποιημένου ρομποτικού συστήματος
93
Το λογισμικό του σε συνδυασμό με το υλικό δίνουν στο Kinect τη δυνατότητα να εκτελεί
πλήρη σωματική απεικόνιση 3D, καταγραφή κίνησης, αναγνώριση προσώπου και
δυνατότητες αναγνώρισης φωνής. Επιτρέπει ακόμη, την προηγμένη αναγνώριση χειρονομιών,
αναγνώριση προσώπου και αναγνώριση φωνής.
Το Kinect συνδέεται με όλα τα λειτουργικά συστήματα ακόμη και με την
παιχνιδοκονσόλα XBOX 360, ενώ υπάρχει κοινότητα προγραμματιστών που ασχολούνται
αποκλειστικά με την ανάπτυξη νέων εφαρμογών και παιχνιδιών. Η αχίλλειος πτέρνα του
Kinect είναι στην τροφοδοσία του, καθώς πρέπει να συνδεθεί σε παροχή ρεύματος για να
λειτουργήσει.
Εικόνα 37: Asus Xtion Pro.
Εικόνα 38: Asus Xtion Pro Live.
Εκτός από την εταιρεία Rare και τη Microsoft, σημαντική είναι και η συμβολή της
εταιρείας ASUS στον τομέα αυτό με την παραγωγή της στερεοσκοπικής κάμερας Xtion Pro.
Η κάμερα αυτή αποτελούσε την είσοδο της εταιρείας στο χώρο της στερεοσκοπικής όρασης
και η χρήση της ήταν κυρίως προγραμματιστική. Το πρώτο μοντέλο της εταιρείας, η Xtion
Pro, διέθετε υπέρυθρη κάμερα μαζί με έναν προβολέα υπερύθρων και έναν αισθητήρα
βάθους. Οι εφαρμογές που μπορούσε να υποστηρίξει ήταν όσες και η παραπάνω κάμερα με
τη μόνη διαφορά ότι μπορούσε να χρησιμοποιηθεί μόνο σε κάποιον υπολογιστή και η
σύνδεση της με κάποια άλλη συσκευή ή την τηλεόραση γινόταν με τη χρήση των συσκευών
ASUS WAVI. Στη συσκευή αυτή η USB θύρα της αποτελεί και το μέσο τροφοδοσίας της.
Με την επέλαση της πλατφόρμας Kinect, και τη ραγδαία εξάπλωσή της στην αγορά, η
εταιρία Asus ανέπτυξε το επόμενο μοντέλο της, την στερεοσκοπική κάμερα Asus Xtion Pro
Live (Εικόνα 38). Εκτός από τα χαρακτηριστικά που διέθετε το προηγούμενο μοντέλο, η
Xtion Pro Live διαθέτει επιπλέον δύο μικρόφωνα, για εφαρμογές αναγνώρισης φωνής, μια
"RGB" κάμερα, ενώ συνδέεται αποκλειστικά μέσω USB με τον υπολογιστή ή όποια άλλη
συμβατή συσκευή.