background image

 

Νικόλας Ψύλλου, Σχεδίαση και Υλοποίηση διαδικτυακής πλατφόρμας για 
εξυπηρέτηση παιχνιδιών καρτών απομακρυσμένων παικτών
 

 

Πτυχιακή / Διπλωματική Εργασία 

 

66 

    ranks

:

 

RankEntity

[] 

 

    

@

OneToMany

(

()

 

=>

 TableUsersEntity

,

 

(

tableUsersEntity

)

 

=>

 

tableUsersEntity

.

table

,

 

{

 onDelete

:

 

'

CASCADE

'

 

}

    table_users

:

 

TableUsersEntity

[] 

 

    

@

ManyToOne

(

()

 

=>

 UsersEntity

,

 

(

usersEntity

)

 

=>

 

usersEntity

.

tables_game_master) 

    

@

JoinColumn

(

{

 name

:

 

'

game_master_id

'

 

}

    game_master

:

 

UsersEntity

 

}

 

 

3.7.12 Πίνακας table_users 

 

Ο πίνακας table_users αφορά του χρήστες που θα ανήκουν στο ΗΤ.  Στον πίνακα 

αυτό θα καταγράφονται οι χρήστες που έχουν σύνδεση με  web socket σύνδεση ώστε να 
τους επιτραπεί η είσοδος σε κάποιο τραπέζι. Επίσης, σ’ αυτόν τον πίνακα θα υπάρχουν και 
στοιχεία που αφορούν το τραπέζι που συμμετέχουν.   

Στην  παρακάτω  εικόνα  παρουσιάζονται  τα  πεδία  του  πίνακα  με  τα  κύρια 

χαρακτηριστικά:  
 

 

Εικόνα 23 - Πίνακας table_users 

Ανάλυση πεδίων του πίνακα:  

•  id:  Δηλώνει  το  αναγνωριστικό  κωδικό  χρήστη  στο  ΗΤ.  Αποτελεί  το  πρωτεύων 

κλειδί (primary key) του πίνακα και ο τύπος του είναι ακέραιος (int). 

•  turn: Δηλώνει την σειρά που θα παίζουν οι παίχτες στο ΗΤ. Ο τύπος του πεδίου 

είναι ακέραιος (int) και η τιμή του πεδίου μπορεί να παραμείνει κενή (nullable).  

•  playing: Δηλώνει αν παίχτης είναι η σειρά του να παίξει. Ο τύπος του πεδίου είναι 

Boolean με προκαθορισμένη τιμή την αλήθεια (false).