background image

 

Νικόλας Ψύλλου, Σχεδίαση και Υλοποίηση διαδικτυακής πλατφόρμας για 
εξυπηρέτηση παιχνιδιών καρτών απομακρυσμένων παικτών
 

 

Πτυχιακή / Διπλωματική Εργασία 

 

64 

•  puplic_url: Δηλώνει το κοινόχρηστο αριθμό του δωματιού που δημιουργείται από 

το  πακέτο  UUID  (Universal  Unique  IDentifier).  Ο  τύπος  του  πεδίου  είναι 
αλφαριθμητικό (varchar) με μέγεθος 255 χαρακτήρες. 

•  created_at: Δηλώνει την ημερομηνία και την ώρα που δημιουργήθηκε το ΗΤ. Ο 

τύπος του πεδίου είναι ημερομηνία και ώρα (datetime). 

•  updated_at: Δηλώνει την ημερομηνία και την ώρα που τροποποιήθηκε το ΗΤ. Ο 

τύπος του πεδίου είναι ημερομηνία και ώρα (datetime). 

•  user_id:  Δηλώνει  το  αναγνωριστικό  κωδικό  του  χρήστη  που  δημιούργησε  το 

παιχνίδι. Αποτελεί ξένο κλειδί στον πίνακα users και ο τύπος του είναι ακέραιος 
(int).  

•  game_id: Δηλώνει το αναγνωριστικό κωδικό του παιχνιδιού που θα προσομοιώσει 

το ΗΤ. Αποτελεί ξένο κλειδί στον πίνακα games και ο τύπος του είναι ακέραιος (int). 

Ανάλυση σχέσεων με άλλους πίνακες: 

•  users:  Έχει  σχέση  πολλά  προς  ένα  και  το  πεδίο  συσχέτισης  δημιουργείται  στο 

πίνακα tables με όνομα user_id και game_master_id 

•  games:  Έχει  σχέση  πολλά  προς  ένα  και  το  πεδίο  συσχέτισης  δημιουργείται  στο 

πίνακα tables με όνομα game_id 

•  table_decks: Έχει σχέση ένα προς πολλά και το πεδίο συσχέτισης δημιουργείται 

στο πίνακα table_decks με όνομα table_id 

•  table_users: Έχει σχέση ένα προς πολλά και το πεδίο συσχέτισης δημιουργείται στο 

πίνακα table_users με όνομα table_id 

•  ranks:  Έχει  σχέση  ένα  προς  πολλά  και  το  πεδίο  συσχέτισης  δημιουργείται  στο 

πίνακα ranks με όνομα table_id 

 
Κώδικας για δημιουργία πίνακα και ορισμό σχέσεων με άλλους πίνακες σε γλώσσα nest.js: 
 

@

Entity

(

'

tables

'

export

 

class

 

TablesEntity

 

{

 

    

@

PrimaryGeneratedColumn

() 

    id

:

 

number

;

 

 

    

@

Column

(

{

 length

:

 

25

 

}

    name

:

 

string

;

 

 

    

@

Column

(

{

 default

:

 

false

 

}

    private

:

 

boolean

;