background image

 

Νικόλας Ψύλλου, Σχεδίαση και Υλοποίηση διαδικτυακής πλατφόρμας για 
εξυπηρέτηση παιχνιδιών καρτών απομακρυσμένων παικτών
 

 

Πτυχιακή / Διπλωματική Εργασία 

 

59 

Κώδικας για δημιουργία πίνακα και ορισμό σχέσεων με άλλους πίνακες σε γλώσσα nest.js: 
 

@

Entity

(

'

teams

'

export

 

class

 

TeamsEntity

 

{

 

    

@

PrimaryGeneratedColumn

() 

    id

:

 

number

;

 

 

    

@

Column

(

{

 length

:

 

25

 

}

    name

:

 

string

;

 

 

    

@

CreateDateColumn

(

{

 type

:

 

'

timestamp

',

 

default

:

 

()

 

=>

 

"

CURRENT_TIMESTAMP(6)

"

 

}

    created_at

:

 

Date

;

 

 

    

@

UpdateDateColumn

(

{

 type

:

 

"

timestamp

",

 

default

:

 

()

 

=>

 

"

CURRENT_TIMESTAMP(6)

",

 onUpdate

:

 

"

CURRENT_TIMESTAMP(6)

"

 

}

    updated_at

:

 

Date

;

 

 

    

@

ManyToOne

(

()

 

=>

 GamesEntity

,

 

(

gamesEntity

)

 

=>

 gamesEntity

.

teams

,

 

{

 

onDelete

:

 

'

CASCADE

'

 

}

    

@

JoinColumn

(

{

 name

:

 

'

game_id

'

 

}

    game

:

 

GamesEntity

 

 

    

@

OneToMany

(

()

 

=>

 TableUsersEntity

,

 

(

tableUsersEntity

)

 

=>

 

tableUsersEntity

.

team) 

    table_user

:

 

TableUsersEntity

 

}

 

 
 

3.7.9 Πίνακας hand_start_cards 

 

Ο πίνακας hand_start_cards αφορά τις ρυθμίσεις που θα θέσει ο GD ώστε να είναι 

σε θέση ο GM να δώσει τις κάρτες στους παίχτες. Ο GD θα θέτει πόσες κάρτες θα πάρει ο 
κάθε ρόλος ή το τραπέζι, αν θα είναι κρυφές και επίσης από ποια τράπουλα του παιχνιδιού 
θα τις πάρει .