background image

 

Νικόλας Ψύλλου, Σχεδίαση και Υλοποίηση διαδικτυακής πλατφόρμας για 
εξυπηρέτηση παιχνιδιών καρτών απομακρυσμένων παικτών
 

 

Πτυχιακή / Διπλωματική Εργασία 

 

56 

 

    

@

OneToMany

(

()

 

=>

 HandStartCardsEntity

,

 

(

handStartCardsEntity

)

 

=>

 

handStartCardsEntity

.

role

,

 

{

 onDelete

:

 

'

CASCADE

'

 

}

    hand_start_deck_id

:

 

HandStartCardsEntity

 

 

    

@

OneToMany

(

()

 

=>

 TableUsersEntity

,

 

(

tableUsersEntity

)

 

=>

 

tableUsersEntity

.

role) 

    table_user_id

:

 

TableUsersEntity

;

 

}

 

 

3.7.7 Πίνακας status 

 

Ο πίνακας status ανήκει στην διαδικασία της δημιουργίας του παιχνιδιού. Εφόσον ο 

GD  επιλέξει  να  προσθέσει  νέες  καταστάσεις  στους  παίχτες,  τότε  οι  νέες  καταστάσεις 
αποθηκεύονται στον πίνακα status, με την κατάλληλη συσχέτιση τους με τον πίνακα games.  
 

Η  παρακάτω  εικόνα  προσδιορίζει  τα  στοιχεία  του  πίνακα  από  το  διάγραμμα  της 

βάσης δεδομένων. 
 

 

Εικόνα 18 - Πίνακας status 

 
 
Ανάλυση πεδίων του πίνακα:  

•  id:  Δηλώνει  το  αναγνωριστικό  κωδικό  της  κατάστασης.  Αποτελεί  το  πρωτεύων 

κλειδί (primary key) του πίνακα και ο τύπος του είναι ακέραιος (int). 

•  name: Δηλώνει το όνομα της κατάστασης. Ο τύπος του πεδίου είναι αλφαριθμητικό 

(varchar) με μέγεθος 25 χαρακτήρες. 

•  created_at: Δηλώνει την ημερομηνία και την ώρα που δημιουργήθηκε η κατάσταση 

παίχτη. Ο τύπος του πεδίου είναι ημερομηνία και ώρα (datetime). 

•  updated_at:  Δηλώνει  την  ημερομηνία  και  την  ώρα  που  τροποποιήθηκε  η 

κατάσταση παίχτη. Ο τύπος του πεδίου είναι ημερομηνία και ώρα (datetime). 

•  game_id: Δηλώνει το αναγνωριστικό κωδικό του παιχνιδιού. Αποτελεί ξένο κλειδί 

στον πίνακα games και ο τύπος του είναι ακέραιος (int).