background image

 

Νικόλας Ψύλλου, Σχεδίαση και Υλοποίηση διαδικτυακής πλατφόρμας για 
εξυπηρέτηση παιχνιδιών καρτών απομακρυσμένων παικτών
 

 

Πτυχιακή / Διπλωματική Εργασία 

 

39 

3.6.9 Δημιουργία ηλεκτρονικού τραπεζιού  

Ρόλος χρήστη: Ανώνυμος χρήστης 
 
Περιγραφή: Δεν θα προσφέρεται αυτή η δυνατότητα σε ανώνυμους χρήστες 
 
Ρόλος χρήστη: Εγγεγραμμένος χρήστης, Διαχειριστής 
 
Περιγραφή:  Ένα  συνδεδεμένος  χρήστης  θέλει  να  δημιουργήσει  ένα  ιδιωτικό  ΗΤ  και  να 
ξεκινήσει ένα παιχνίδι   
 
Ροή:  

1.  Από το μενού της ιστοσελίδας επιλέγει τον «Προθάλαμο χρήστη» 
2.  Από  το  μενού  της  σελίδας  «Προθάλαμος  χρήστη»  επιλέγει  την  επιλογή  «Δημιουργία 

τραπεζιού» 

3.  Η πλατφόρμα εμφανίζει ένα αναδυόμενο παράθυρο για τις ρυθμίσεις του παιχνιδιού  
4.  Δίνει όνομα στο τραπέζι  
5.  Επιλέγει παιχνίδι από τα κοινόχρηστα ή από τα παιχνίδια του  
6.  Επιλέγει το τραπέζι να είναι ιδιωτικό και θέτει ένα κωδικό πρόσβασης 
7.  Αφού ολοκληρώσει την εισαγωγή δεδομένων των ρυθμίσεων τότε επιλέγει το πεδίο 

«Δημιουργία Παιχνιδιού» 

8.  Η πλατφόρμα τον κατευθύνει στο ΗΤ και ο GM αναμένει τους υπόλοιπους παίχτες 

για να ξεκινήσει το παιχνίδι 

Εναλλακτική Ροή:  

8.1 Η πλατφόρμα εμφανίζει μήνυμα αποτυχίας  

 

3.6.10 Είσοδος στο ηλεκτρονικό τραπέζι 

Ρόλος χρήστη: Ανώνυμος χρήστης, Εγγεγραμμένος χρήστης, Διαχειριστής 
 
Περιγραφή:  Ο  χρήστης  βρίσκεται  στην  σελίδα  αναμονής  και  εύρεσης  τραπεζιού  και 
επιθυμεί την εισαγωγή του σε ένα ΗΤ ώστε να λάβει μέρος σε παιχνίδι  
 
Ροή:  

1.  Ο χρήστης βλέπει τα διαθέσιμα τραπέζια που ψάχνουν για παίχτες  
2.  Ο χρήστης επιλέγει το πεδίο «Είσοδος» στο ΗΤ που θέλει να εισέλθει  
3.  Η  πλατφόρμα  κατευθύνει  τον  χρήστη  στο  ΗΤ  που  επέλεξε  και  ενημερώνει  το 

υπόλοιπο ΗΤ και πλατφόρμα 

Εναλλακτική Ροή:  

3.1.Η  πλατφόρμα  εμφανίζει  μήνυμα  αποτυχίας  καθώς  το  τραπέζι  είναι  πλήρες 

(Ταυτόχρονη είσοδο με άλλο παίχτη)