background image

 

Νικόλας Ψύλλου, Σχεδίαση και Υλοποίηση διαδικτυακής πλατφόρμας για 
εξυπηρέτηση παιχνιδιών καρτών απομακρυσμένων παικτών
 

 

Πτυχιακή / Διπλωματική Εργασία 

 

38 

 
Ρόλος χρήστη: Εγγεγραμμένος χρήστης, Διαχειριστής  
 
Περιγραφή: Ο χρήστης θέλει να δημιουργήσει παιχνίδι στην πλατφόρμα   
 
Ροή:  

1.  Από το μενού της ιστοσελίδας επιλέγει τον «Προθάλαμο χρήστη» 
2.  Από  το  μενού  της  σελίδας  «Προθάλαμος  χρήστη»  επιλέγει  την  επιλογή  «Δημιουργία 

παιχνιδιού» 

3.  Η πλατφόρμα εμφανίζει την φόρμα που αποτελείται από τρεις (3) σελίδες 
4.  Ο  χρήστης  συμπληρώνει  τις  κατάλληλες  ρυθμίσεις  (*Τα  πεδία  την  φόρμας  θα 

αναλυθούν λεπτομερώς στην επομένη παράγραφό) 

5.  Ο χρήστης επιλέγει το πεδίο «Δημιουργία παιχνιδιού» για ολοκλήρωση της φόρμας 
6.  Η πλατφόρμα επιστρέφει μήνυμα επιτυχίας 

Εναλλακτική Ροή:  

6.1.Η πλατφόρμα εμφανίζει μήνυμα αποτυχίας  

*Η δημιουργία του παιχνιδιού θα είναι από τις δύσκολες υλοποιήσεις της πλατφόρμας και 
αν συμπεριλαμβανόντουσαν στην παραπάνω περίπτωση χρήσης και τα πεδία της φόρμας, 
θα ήταν τεράστια χωρίς λόγο. Έτσι είναι μία καλή ευκαιρία να αναλυθούν περισσότερο οι 
επιλογές των πεδίων της συγκεκριμένης φόρμας. Οι επιλογές που θα έχει ο χρήστης σε 
αυτή την φόρμα θα είναι οι εξής:  
 

•  Να υπάρχει ένα μοναδικό όνομα για το παιχνίδι  
•  Να υπάρχει προαιρετική περιγραφή παιχνιδιού ώστε να προσδιορίζει στους 

χρήστες τους κανόνες και το πως παίζεται  

•  Επιλογή τράπουλας ή τράπουλες με κάρτες  
•  Να επιλέγει το πλέγμα που θα έχει το τραπέζι σε στήλες και γραμμές 
•  Να επιλέγει αν το παιχνίδι είναι κοινόχρηστο 
•  Να επιλέγει αν το τραπέζι θα θέτει αυτόματα το επόμενο παίχτη με βάση την σειρά 

που κάθονται στο τραπέζι οι παίχτες 

•  Θέτει του μέγιστους παίχτες που μπορούν να παίξουν το παιχνίδι 
•  Ρόλοι στο παιχνίδι: Δημιουργία των ρόλων των παιχτών που θα υπάρχουν στο 

παιχνίδι όπως και τα ονόματα τους ώστε να διακρίνονται οι παίχτες μεταξύ τους  

•  Άδειες τράπουλες: Δημιουργία άδειων τράπουλών που θα είναι διαθέσιμες στο 

παιχνίδι 

•  Κατάσταση παιχτών: Αν οι παίχτες θα έχουν κάποιες καταστάσεις πέρα από το 

ενεργός. Για παράδειγμα στο παιχνίδι saboteur, ο παίχτης μπορεί να μην έχει το 
δικαίωμα να βάλει φύλλο στο πλέγμα γιατί είναι σπασμένο το καρότσι του  

•  Ομάδες: Δημιουργία των ομάδων αν θα υπάρχουν στο παιχνίδι   
•  Αρχικό μοίρασμα: Θα επιλέγει τον αριθμό των καρτών που θα πάρουν οι παίχτες, 

το τραπέζι, η στοίβα με τα σκάρτα, οι άδειες τράπουλες και αν θα είναι φανερές οι 
κρυφές αντίστοιχα