background image

 

Νικόλας Ψύλλου, Σχεδίαση και Υλοποίηση διαδικτυακής πλατφόρμας για 
εξυπηρέτηση παιχνιδιών καρτών απομακρυσμένων παικτών
 

 

Πτυχιακή / Διπλωματική Εργασία 

 

37 

2.  Από  το  μενού  της  σελίδας  «Προθάλαμος  χρήστη»  επιλέγει  την  επιλογή  «Δημιουργία 

κάρτας» 

3.  Ο χρήστης δίνει ένα όνομα στην κάρτα και θέτη την κάρτα ως κοινόχρηστη.  
4.  Επιλέγει  την  εικόνα  της  κάρτας  από  τον  αποθηκευτικό  χώρο  του  υπολογιστή  τύπου  jpg, 

jpeg ή png και καταχωρεί την κάρτα στην πλατφόρμα. 

5.  Η πλατφόρμα επιστρέφει μήνυμα επιτυχίας στο χρήστη 

Εναλλακτική Ροή:  
5.1  Η  πλατφόρμα  εμφανίζει  μήνυμα  αποτυχίας  με  το  λόγο  που  απορρίφθηκε  η 

καταχώρηση του χρήστη  
 
 

3.6.7 Δημιουργία τράπουλας  

Ρόλος χρήστη: Ανώνυμος χρήστης 
 
Περιγραφή: Δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα για τον ανώνυμο χρήστη  
 
Ρόλος χρήστη: Εγγεγραμμένος χρήστης, Διαχειριστής 
 
Περιγραφή:  Ο  χρήστης  επιλέγει  να  δημιουργήσει  κοινόχρηστη  τράπουλα  για  την 
πλατφόρμα 
 
Ροή:  

1.  Από το μενού της ιστοσελίδας επιλέγει τον «Προθάλαμο χρήστη» 
2.  Από  το  μενού  της  σελίδας  «Προθάλαμος  χρήστη»  επιλέγει  την  επιλογή  «Δημιουργία 

τράπουλας» 

3.  Ο χρήστης δίνει υποχρεωτικά όνομα για την τράπουλα  
4.  Ο χρήστης επιλέγει η τράπουλα να είναι κοινόχρηστη  
5.  Ο χρήστης επιλέγει το πεδίο «Επεξεργασία καρτών»  
6.  Η πλατφόρμα του εμφανίζει ένα αναδυόμενο παράθυρο με τις κάρτες που ανέβασε 

ο ίδιος και τις κοινόχρηστες κάρτες της πλατφόρμας  

7.  Ο  χρήστης  επιλέγει  τις  κάρτες  που  θέλει  για  την  τράπουλα  του  και  κλείνει  το 

αναδυόμενο παράθυρο 

8.  Ο χρήστης καταχωρεί την τράπουλα 
9.  Η πλατφόρμα επιστρέφει μήνυμα επιτυχίας  

Εναλλακτική Ροή:  
6.1.  Η  πλατφόρμα  εμφανίζει  μήνυμα  αποτυχίας  καθώς  δεν  υπάρχει  καμία  κάρτα 
ανεβασμένη στην πλατφόρμα  
9.1. Η πλατφόρμα εμφανίζει μήνυμα αποτυχίας  
 

3.6.8 Δημιουργία παιχνιδιού 

Ρόλος χρήστη: Ανώνυμος χρήστης 
 
Περιγραφή: Στον ανώνυμο χρήστη δεν θα είναι διαθέσιμη η παραπάνω λειτουργικότητα