background image

 

Νικόλας Ψύλλου, Σχεδίαση και Υλοποίηση διαδικτυακής πλατφόρμας για 
εξυπηρέτηση παιχνιδιών καρτών απομακρυσμένων παικτών
 

 

Πτυχιακή / Διπλωματική Εργασία 

 

δεξιότητες  για  να  κριθεί  νικητής  κάποιος  αλλά  και  τύχη.    Από  πάντα,  τα  καζίνο  που 

παίζονται  ΠΜΚ  σε  τυχερά  παιχνίδια  είχανε  υψηλή  απήχηση  στο  κοινό,  και  αρκετές 

βιομηχανίες το εκμεταλλεύτηκαν αυτό και κατασκεύασαν ανάλογες πλατφόρμες [7].  

 

1.2 

Ιδέα και σκοπός υλοποίησης  

Έχουν  δημιουργηθεί  αρκετές  εφαρμογές  στο  παρελθόν  με  πλατφόρμες  που  είναι 

αποκλειστικά  για  ένα  παιχνίδι  και  με  κανόνες  που  ορίζει  ο  δημιουργός  του  παιχνιδιού. 

Υπάρχουν επίσης πλατφόρμες όπου φιλοξενούν αρκετά παιχνίδια σε μία πλατφόρμα αλλά 

και πάλι οι κανόνες των παιχνιδιών είναι αυτοί που ορίζουν οι δημιουργοί τους. Αυτή η 

πλατφόρμα θα αφορά ΠΜΚ και θα ξεχωρίζει για το ότι οι κανόνες δεν θα είναι ορισμένοι 

από το πρόγραμμα – δημιουργό της πλατφόρμας αλλά από τον υπεύθυνο του τραπεζιού 

όπου θα τον ορίσουμε ως Game Master (GM). Όπως και στην πραγματική ζωή, υπάρχει 

κάποιος  GM  στην  παρέα  ο  οποίος  ενημερώνει  τους  κανόνες  του  παιχνιδιού  και  στην 

συνέχεια οι παίχτες αρχίζουν να παίζουν. Αν κάποιος παίχτης κάνει κάτι λάθος που είναι 

εκτός των κανόνων του παιχνιδιού τότε o GM τον ενημερώνει για το λάθος του και τον 

διορθώνει.  

Έτσι και στο ΗΤ την πλατφόρμας, ο GM θα έχει τον απόλυτο έλεγχο του παιχνιδιού,  

θα ενημερώνει για του κανόνες του παιχνιδιού και θα αρχίζει το παιχνίδι. Σε περίπτωση 

λάθους  θα  διακόπτει  το  παιχνίδι,  θα  ενημερώνει  το  παίχτη  για  το  λάθος  του  και  στην 

συνέχεια θα συνεχίζει το παιχνίδι από το σημείο που διακόπηκε.  

Θα δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να παίξουν οποιοδήποτε παιχνίδι επιθυμούν 

με κάρτες, παραλλαγές των αγαπημένων τους παιχνιδιών ή και ακόμη να δημιουργήσουν 

δικό τους παιχνίδι.  

Ο GM θα προσαρμόζει το ΗΤ μέσα από ρυθμίσεις που θα επιλέγει στον προθάλαμο 

του παιχνιδιού.