background image

 

Νικόλας Ψύλλου, Σχεδίαση και Υλοποίηση διαδικτυακής πλατφόρμας για 
εξυπηρέτηση παιχνιδιών καρτών απομακρυσμένων παικτών
 

 

Πτυχιακή / Διπλωματική Εργασία 

 

113 

5. Επίλογος 

Το  πέμπτο  και  τελευταίο  κεφάλαιο  ξεκινάει  συνοψίζοντας  την  διαδικτυακή 

πλατφόρμα ως προς την ανάπτυξη των κύριων χαρακτηριστικών της, τις λειτουργείες και 
τα εργαλεία υλοποίησης της. Στο επόμενο κεφάλαιο θα παρουσιαστούν τα μετρικά του 
κώδικα  για  τις  δύο  εφαρμογές  (frontend  και  backend).  Στην  συνέχεια  θα  αναλυθεί  η 
έννοια του μοντέλου SWOT ώστε να προκύψει η ανάλυση της πλατφόρμας μέσω αυτού 
του  μοντέλου.  Στο  κεφάλαιο  «Πλάνο  ελέγχου  ορθής  λειτουργίας»  περιγράφονται  τα 
βήματα που χρειάζονται να γίνουν ώστε η πλατφόρμα να φιλοξενηθεί σε ένα περιβάλλον 
παραγωγής  και  στην  συνέχεια  να  πραγματοποιηθεί  η  διαδικασία  δοκιμής  της  όπου 
καταγράφονται τυχόν προβλήματα ή νέες απαιτήσεις που προκύπτουν. Τέλος, γίνονται 
αναφορές  σε  μελλοντικές  επεκτάσεις  που  θα  έχει  η  πλατφόρμα  καθώς  και  τα 
συμπεράσματα που προέκυψαν με την ολοκλήρωση αυτής της πτυχιακής εργασίας.  
 

5.1 Ανακεφαλαίωση  

 

Η  παρούσα  πτυχιακή  εργασία  αφορά  την  δημιουργία  μίας  διαδικτυακής 

πλατφόρμας  για  εξυπηρέτηση  παιχνιδιών  με  κάρτες  από  απομακρυσμένους  παίχτες. 
Κύριος  σκοπός  της  πλατφόρμας  είναι  να  δώσει  την  δυνατότητα  στους  χρήστες  να 
δημιουργήσουν δικά τους ή προ υπάρχον ΠΜΚ και να τα παίξουν με άλλους χρήστες σε 
πραγματικό  χρόνο.  Ταυτόχρονα,  η  πλατφόρμα  προσφέρει  κοινωνική  αλληλεπίδραση 
δημιουργώντας έτσι μία ζωντανή και ελκυστική κοινότητα για τους λάτρεις των ΠΜΚ.     
 

Συνοπτικά, η πλατφόρμα υποστηρίζει τρεις (3) κατηγορίες χρηστών, των ανώνυμο, 

τον  εγγεγραμμένο  χρήστη  και  τον  διαχειριστή.  Η  μοναδική  δυνατότητα  που  έχει  ο 
ανώνυμος χρήστης είναι να μπορεί να εισέλθει σε τραπέζια με πραγματικούς παίχτες και 
να παίξει ΠΜΚ. Ο εγγεγραμμένος χρήστης, μπορεί να δημιουργήσει ένα παιχνίδι με τον 
ρόλο  του  Game  Designer  από  το  μηδέν,  μπορεί  να  φτιάξει  μία  τράπουλα  ανεβάζοντας 
κάρτες από τον υπολογιστή του και στην συνέχεια να δημιουργήσει τα εργαλεία και τους 
κανόνες του παιχνιδιού μέσα από την φόρμα δημιουργίας του παιχνιδιού. Στην συνέχεια 
ο χρήστης έχει την δυνατότητα να δημιουργήσει ένα τραπέζι και να φορτώσει το παιχνίδι 
που έφτιαξε ο ίδιος ή άλλοι χρήστες. Όλοι οι χρήστες που εισέρχονται στο τραπέζι είναι 
απλοί παίχτες που μπορούν να αλληλοεπιδρούν με τις κάρτες στο παιχνίδι όταν έρθει η 
σειρά  τους.  Ο  δημιουργός  του  τραπεζιού  χρίζεται  αυτόματα  ως  ο  Game  Master  του 
παιχνιδιού  και  έχει  πρόσβαση  σε  όλες  τις  δυνατότητες  του  τραπεζιού  αφού  είναι  ο 
μαέστρος του. Μπορεί να θέσει την σειρά που θα καθίσουν οι παίχτες στο τραπέζι, την 
ομάδα, τον ρόλο ή την κατάσταση για ένα παίχτη ή  ακόμα και να αποβάλει κάποιο χρήστη 
από  το  τραπέζι.  Έχει  την  δυνατότητα  να  μετακινεί  κάρτες  στο  παιχνίδι  καθ’  όλη  την 
διάρκεια του, ανεξάρτητα με ποιανού είναι η σειρά να παίξει και να διορθώσει κινήσεις 
παιχτών  με  το  να  επιστρέψει  κάρτες  σε  προηγούμενη  κατάσταση  τους.  Ο  πίνακας  της 
βαθμολογίας μπορεί να ενημερωθεί μόνο από αυτόν αλλά έχουν πρόσβαση σε αυτόν όλοι 
οι παίκτες. Όλοι οι παίκτες του παιχνιδιού έχουν την δυνατότητα να συνομιλήσουν μεταξύ 
τους  μέσω  της  γραπτής  ομαδικής  συνομιλίας.  Τέλος,  υπάρχει  ο  διαχειριστής  που  έχει 
πρόσβαση  σε  όλες  τις  δυνατότητες  της  πλατφόρμας,  με  κύρια  δυνατότητα  του  την 
επεξεργασία ή διαγραφή οποιασδήποτε πληροφορίας ανά πάσα στιγμή.