background image

 

Νικόλας Ψύλλου, Σχεδίαση και Υλοποίηση διαδικτυακής πλατφόρμας για 
εξυπηρέτηση παιχνιδιών καρτών απομακρυσμένων παικτών
 

 

Πτυχιακή / Διπλωματική Εργασία 

 

94 

να επιλέξει ένα παιχνίδι. Παιχνίδι μπορεί να επιλέξει είτε από αυτά που έχει δημιουργήσει 
ο  ίδιος,  είτε  από  αυτά  που  έχουν  δημιουργήσει  άλλοι  χρήστες  και  τα  έχουν  ως 
κοινόχρηστα.  Επιπλέον,  ο  χρήστης  έχει  την  επιλογή  να  κάνει  το  ΗΤ  ιδιωτικό  και  να 
προσθέσει  ένα  κωδικό  πρόσβασης  ώστε  να  προαπαιτείτε  πριν  την  είσοδο  του  κάθε 
χρήστη στο συγκεκριμένο ΗΤ.  
 

Εφόσον  συμπληρωθεί  η  φόρμα  σωστά  τότε  το  ΗΤ  έχει  κατάσταση  αναμονής 

(“waiting”) και προθέτεται στην λίστα με τα ΗΤ που είναι διαθέσιμα για να εισέλθουν οι 
χρήστες  στο  προθάλαμο  της  πλατφόρμας.  Για  να  επιτευχθεί  αυτή η  άμεση  ενημέρωση 
στους άλλους χρήστες, η δημιουργία του τραπεζιού έγινε με την χρήση των Web Sockets. 
Με  την  δημιουργία  του  ΗΤ,  ο  χρήστης  που  δημιούργησε  το  τραπέζι  ορίζεται  ως  Game 
Master και η πλατφόρμα τον κατευθύνει στο ΗΤ.  
 

 

Εικόνα 41 - Φόρμα δημιουργίας ηλεκτρονικού τραπεζιού 

 
 

4.9 Προθάλαμος χρήστη 

 

Η  σελίδα  προθάλαμος  χρήστη  (“Lobby”)  βρίσκεται  στο  μενού  της  σελίδας  και 

έχουν πρόσβαση όλοι οι χρήστες της πλατφόρμας. Με το που εισέλθει κάποιος χρήστης 
στο “Lobby”, η πλατφόρμα ελέγχει αν ο χρήστης είναι συνδεδεμένος. Αν ο χρήστης είναι 
εγγεγραμμένος  και  είναι  συνδεδεμένος  στην  πλατφόρμα  τότε έχει  κανονική  πρόσβαση 
στην σελίδα και έχει την δυνατότητα να δημιουργήσει ΗΤ. Στην περίπτωση που ο χρήστης 
δεν  είναι  συνδεδεμένος  και  δεν  έχει  κάποιο  λογαριασμό,  τότε  εμφανίζεται  ένα 
αναδυόμενο παράθυρο στο οποίο ζητείτε από τον χρήστη να καταχωρήσει ένα όνομα ως 
ψευδώνυμο. Το ψευδώνυμο του χρήστη καταχωρείται  στην βάση δεδομένων στο πεδίο 
username  του  πίνακα  users  με  τον  ρόλο  του  επισκέπτη  (“guest”).  Το  πεδίο  username 
δέχεται  μοναδικές  τιμές.  Σε  περίπτωση  που  το  ψευδώνυμο  χρησιμοποιείται  από  άλλο 
χρήστη τότε εκτυπώνεται το κατάλληλο μήνυμα ενημέρωσης στο χρήστη. Ο επισκέπτης 
αν  απορρίψει  το  αναδυόμενο  παράθυρο  και  δεν  έχει  δημιουργήσει  λογαριασμό  ως 
επισκέπτης, τότε σε κάθε είσοδο του συγκεκριμένου επισκέπτη σε κάποιο από τα ΗΤ θα 
του  εμφανίζεται  το  αναδυόμενο  παράθυρο  για  εισαγωγή  ψευδώνυμου  μέχρι  να