background image

 

Νικόλας Ψύλλου, Σχεδίαση και Υλοποίηση διαδικτυακής πλατφόρμας για 
εξυπηρέτηση παιχνιδιών καρτών απομακρυσμένων παικτών
 

 

Πτυχιακή / Διπλωματική Εργασία 

 

93 

Αν  ο  GD  έχει  επιλέξει  στην  πρώτη  στήλη  να  μοιράσει  κάρτες  σε  άδειες 
τράπουλες τότε θα πρέπει να επιλέξει σε ποια τράπουλα θα μοιραστούν οι 
κάρτες. 

•  4η στήλη: Στην τέταρτη στήλη ο GD επιλέγει αν οι κάρτες θα είναι κρυφές 

ή φανερές στους άλλους παίχτες. 

•  5η στήλη: Στην πέμπτη στήλη ο GD προσδιορίζει των αριθμών των καρτών 

που θα μοιραστούν σε κάποιο παίχτη ή τράπουλα. 

•  6η  στήλη:  Η τελευταία στήλη  είναι ενέργειες  που  έχει  ο  GD  σε αυτό το 

στάδιο  της  φόρμας.  Μπορεί  να  προσθέσει  ή  να  αφαιρέσει  γραμμές  του 
πίνακα του οποίου η κάθε γραμμή του σχετίζεται με μία οδηγία για το πως 
θα μοιραστούν οι κάρτες. 
 

 

Εικόνα 40 - Φόρμα δημιουργίας παιχνιδιού - Βήμα 3 

 
Στην  παραπάνω  εικόνα (Εικόνα  40)  ο  GD έχει  δηλώσει  ότι  θα  μοιραστούν  εφτά 

κάρτες σε κάθε χρήστη που έχει το ρόλο “Player” και θα είναι κρυφές. Μία κάρτα θα δοθεί 
στην τράπουλα “Junk” και θα είναι φανερή σε όλους του παίκτες.  

Σε αυτό το σημείο της φόρμας ο GD έχει την επιλογή να μην προσθέσει κάποια 

οδηγία  για  το  πως  θα  μοιραστούν  οι  κάρτες  και  να  προχωρήσει  στην  ολοκλήρωση  της 
δημιουργίας  του  παιχνιδιού.  Ο  χρήστης  ενημερώνεται  με  το  κατάλληλο  μήνυμα    αν 
πραγματοποιήθηκε επιτυχώς η δημιουργία του παιχνιδιού ή με μήνυμα αποτυχίας για το 
σημείο που πρέπει να διορθώσει. 
 
 

4.8 Δημιουργία ηλεκτρονικού τραπεζιού 

 

Η φόρμα με την δημιουργία του ΗΤ βρίσκεται στον προθάλαμο του χρήστη με την 

επιλογή  του  κουμπιού  “Create  Table”.  Με  την  επιλογή  του  κουμπιού,  ανοίγει  ένα 
αναδυόμενο παράθυρο που έχει την φόρμα της δημιουργίας του ΗΤ. Αυτή η φόρμα είναι 
πολύ απλή καθώς ο χρήστης έχει να συμπληρώσει υποχρεωτικά ένα όνομα για το ΗΤ και