background image

 

Νικόλας Ψύλλου, Σχεδίαση και Υλοποίηση διαδικτυακής πλατφόρμας για 
εξυπηρέτηση παιχνιδιών καρτών απομακρυσμένων παικτών
 

 

Πτυχιακή / Διπλωματική Εργασία 

 

91 

 

Εικόνα 38 - Φόρμα δημιουργίας παιχνιδιού - Βήμα 1 

 

Στο  επόμενο  βήμα  (2.  More  Settings)  ο  χρήστης  έχει  την  δυνατότητα  να 

συμπληρώσει την φόρμα ή να συνεχίσει με τις προκαθορισμένες ρυθμίσεις οι οποίες είναι 
υποχρεωτικές. Οι επιλογές που έχει ο χρήστης στην φόρμα είναι οι εξής:  

•  Ρόλοι: Προσδιορίζει τον ρόλο που θα έχει ο παίχτης στο τραπέζι. Για παράδειγμα 

σε ένα παιχνίδι Blackjack υπάρχουν οι παίχτες και ο ντίλερ. Στους ρόλους υπάρχει 
ο προκαθορισμένος ρόλος “Παίχτης” (“Player”) καθώς κάθε παιχνίδι αποτελείται 
από παίχτες. 

•  Άδειες  τράπουλες:  Στο  πρώτο  βήμα  της  φόρμας  δημιουργίας  του  παιχνιδιού 

επιλέχθηκαν οι τράπουλες οι οποίες περιέχουν κάρτες και πρέπει να μοιραστούν 
σε  παίχτες  ή  σε  τράπουλες.  Στην  κατηγορία  άδειες  τράπουλες  δίνεται  η 
δυνατότητα στον GD να μοιράσει κάρτες σε επιπλέον τράπουλες με την έναρξη 
του παιχνιδιού. Στην κατηγορία αυτή ωστόσο υπάρχουν και ήδη δυο υπάρχουσες 
υποχρεωτικές άδειες τράπουλες, οι οποίες  είναι η στοίβα του τραπεζιού (“Table”) 
και η στοίβα με τα σκάρτα (“Junk”). Ο χρήστης μπορεί να προσθέσει και επιπλέον 
άδειες τράπουλες. Για παράδειγμα σε ένα παιχνίδι όπως την μπιρίμπα, υπάρχουν 
δύο επιπλέον τράπουλες (μπιριμπάκια) που δεν ανήκουν σε κάποιο παίχτη. Έτσι 
με αυτή την επιλογή στην συγκεκριμένη περίπτωση θα υπάρχουν και αυτές οι δύο 
τράπουλες στο ΗΤ.  

•  Καταστάσεις παιχτών: Σε ένα παιχνίδι UNO ένας παίχτης οφείλει να ενημερώσει 

τους αντιπάλους του, όταν του απομείνει ένα χαρτί λέγοντας την λέξη “UNO”. Στην 
συγκεκριμένη  πλατφόρμα  ο  παίχτης  θα  ενημερώνει  μέσω  της  κατάστασης  του 
τους υπόλοιπους παίχτες, επομένως ο Game Designer θα πρέπει να προσδιορίσει 
τις καταστάσεις των παιχτών που θα χρειαστούν σε ένα παιχνίδι σε αυτό το σημείο 
της φόρμας.