background image

 

Νικόλας Ψύλλου, Σχεδίαση και Υλοποίηση διαδικτυακής πλατφόρμας για 
εξυπηρέτηση παιχνιδιών καρτών απομακρυσμένων παικτών
 

 

Πτυχιακή / Διπλωματική Εργασία 

 

90 

 

Εικόνα - Στιγμιότυπο από το αναδυόμενο παράθυρο για την επιλογή καρτών στην σελίδα Create deck 

 
 

Εφόσον ολοκληρώσει την επιλογή του, κλείνει το popup και ο χρήστης πρέπει να 

ολοκληρώσει την αίτηση του με την επιλογή του κουμπιού “Submit”.  

 

4.7 Δημιουργία παιχνιδιού  

Αυτό  το  σημείο  είναι  πολύ  καθοριστικό  καθώς  σε  αυτό  βρίσκονται  όλες  οι 

ρυθμίσεις του παιχνιδιού που θα φορτωθούν σε ένα ΗΤ και αφορούν το ίδιο το τραπέζι, 
το  παιχνίδι  και  τους  παίχτες.  Παιχνίδι  μπορεί  να  δημιουργήσει  ο  κάθε  εγγεγραμμένος 
χρήστης με τον ρόλο του Game Designer. Ο GD, με τις επιλογές του, έχει την δυνατότητα 
να δημιουργήσει ένα ευχάριστο και φιλικό τραπέζι προς τους χρήστες  διευκολύνοντας 
έτσι και  το έργο που θα έχει ο GM στο HT.  
 

Η φόρμα “Create Game” περιέχει αρκετές ρυθμίσεις ώστε να μπορεί να καλύψει, 

όσο περισσότερο γίνεται, τις απαιτήσεις που έχουν τα περισσότερα ΠΜΚ. Για αυτό τον 
λόγο, η φόρμα χωρίζεται σε τρία βήματα, για να μην υπερβαίνει το μέγεθος της σελίδας 
και να είναι φιλική προς τον χρήστη.  
 

Στο πρώτο βήμα (1. Game) ο χρήστης πρέπει να συμπληρώσει τα βασικά στοιχεία 

του παιχνιδιού σχετικά με το όνομα που θα έχει, τον μέγιστο αριθμό των παιχτών που θα 
το αποτελούν, και η εμφάνιση του πλέγματος του τραπεζιού. Με την επιλογή στο πλέγμα 
της τιμής μηδέν για τις στήλες και τις γραμμές, δεν θα υπάρχει πλέγμα στο τραπέζι παρά 
μόνο    η  στοίβα  του  παίχτη  και  οι  στοίβες  με  τις  τράπουλες.  Στην  συνέχεια  έχει  να 
προσθέσει τις τράπουλες με κάρτες που θα έχει το παιχνίδι, με ελάχιστη επιλογή αυτή της 
μίας  τράπουλας.  Ο  χρήστης  μπορεί  να  επιλέξει  ανάμεσα  σε  δικές  του  τράπουλες  ή  σε 
κοινόχρηστες τράπουλες από άλλους χρήστες. Για την ολοκλήρωση του πρώτου βήματος 
απομένει  ο  χρήστης  να  επιλέξει  αν  το  παιχνίδι  θα  είναι  ιδιωτικό  και  αν  θα  επιλέγεται 
αυτόματα ο επόμενος παίχτης όταν ολοκληρώσει τον γύρο του ο προηγούμενος παίχτης.   
 

Με την συμπλήρωση της φόρμας του πρώτου βήματος δημιουργείται στην βάση 

δεδομένων ένα στιγμιότυπο με τις απλές ρυθμίσεις του παιχνιδιού.