background image

Σχεδιασμός και Υλοποίηση ενός πληροφοριακού συστήματος για τους τεχνικούς του φυσικού αερίου   -   
Κεφάλαιο 4 – Λειτουργίες και Διεπαφή Χρήστη

 

 

Ποτσίκα Ηλιάνα 

 

 

 

 

 

 

 

 

           83

 

 

 

Εικόνα 29: Προφίλ Πελάτη 

 

Όπως  φαίνεται  στην  παραπάνω  εικόνα,  το  προφίλ  του  πελάτη  αποτελείται 

από τρεις καρτέλες. Η πρώτη εμφανίζει τις προσωπικές πληροφορίες του πελάτη. Η 

δεύτερη  αποτελεί  το  αρχείο  καταγραφής  όλων  των  επισκέψεων  που  έχουν 

πραγματοποιηθεί στον χώρο του πελάτη για βλάβες, συντηρήσεις ή ανανέωση των 

πιστοποιητικών της δεξαμενής του. Επίσης, στην καρτέλα αυτή ο τεχνικός μπορεί να 

προσθέσει και να διαχειριστεί μια ή περισσότερες σημειώσεις για τη δεξαμενή του 

συγκεκριμένου πελάτη, ώστε να διευκολύνει τη διεξαγωγή της επόμενης επίσκεψης 

για  συντήρηση  ή  βλάβη.  Τέλος,  η  τρίτη  καρτέλα  παρουσιάζει  τα  στοιχεία  της 

δεξαμενής  που  ανήκει  στον  πελάτη.  Στην  καρτέλα  αυτή,  ο  τεχνικός  έχει  τη 

δυνατότητα να προσθέσει νέες δεξαμενές, ως ιδιοκτησία του πελάτη, καθώς και να 

επεξεργαστεί ή να διαγράψει τις υπάρχουσες ιδιοκτησίες δεξαμενών. Επιπλέον, για 

κάθε μια από τις δεξαμενές που ανήκουν στον πελάτη, πατώντας το κουμπί                            

μπορεί να δημιουργήσει και να εκτυπώσει μια ετικέτα QR code.  

Η  ετικέτα  αυτή,  εκτός  από  τον  κώδικα  QR  φέρει  και  κάποιες  πληροφορίες 

σχετικά  με  το  μοντέλο  της  δεξαμενής  και  τα  στοιχεία  του  τεχνικού  που  την  έχει 

αναλάβει. Η ετικέτα εκτυπώνεται και επικολλάται πάνω στη δεξαμενή του πελάτη. Ο 

τεχνικός, σαρώνοντας τον κώδικα QR με μια οποιαδήποτε εφαρμογή σάρωσης που 

έχει  κατεβασμένη  στο  κινητό  ή  στο  tablet  του,  έχει  άμεση  πρόσβαση  σε  όλα  τα 

στοιχεία  της  δεξαμενής,  καθώς  και  στα  σχετικά  αρχεία  ή  φωτογραφίες  που  έχουν 

αποθηκευτεί. Έτσι, δε χάνει πολύτιμο χρόνο ψάχνοντας τα στοιχεία που χρειάζεται