Σχεδιασμός και κατασκευή ενός υβριδικού αμυντικού αυτοματοποιημένου ρομποτικού συστήματος
194
Σχήμα 7: Σχηματική αναπαράσταση απόστασης κάμερας από το αντικείμενο για τη μετατροπή των pixel σε
μοίρες.
Λύνοντας ως προς d και θεωρώντας το κοινή μεταβλητή, προκύπτει ότι:
a
tan (𝑎)
=
𝑏
tan (𝛽)
(1)
Εάν λύσουμε την εξίσωση (1) ως προς tan(β) προκύπτει:
tan(𝛽) = 𝑏 ∗
tan(𝑎)
a
(2)
Το ζητούμενο είναι να βρούμε την τιμή του β, η οποία αντιστοιχεί στις μοίρες στις οποίες
βρίσκεται το αντικείμενο στον άξονα x. Για να βρεθεί η τιμή αυτού πρέπει να βρούμε το τόξο
της εφαπτομένης (arctan ή tan
-1
). Έτσι προκύπτει η βασική Εξίσωση 1:
𝛽 = tan
−1
(𝑏 ∗
tan (𝑎)
a
)