47
Έπειτα, το τελευταίο κομμάτι είναι ο οδηγός κινητήρων L9110s όπου έχει την ιδιότητα
να ρυθμίζει την φορά στρέψης των κινητήρων αλλάζοντας την πολικότητα τους. Πιο
συγκεκριμένα στην εικόνα (Εικόνα 22) που ακολουθεί φαίνεται το σχηματικό του κυκλώματος
αυτού.
Εικόνα 22: Κύκλωμα Οδηγού Κινητήρων L9110s
Όπως παρατηρείται στο παραπάνω κύκλωμα (Εικόνα 22), όλες οι είσοδοι συνδέονται
με τη την τροφοδοσία μέσω τεσσάρων pull-up αντιστάσεων 10kΩ έτσι ώστε όταν ο κεντρικός
διακόπτης του συστήματος είναι ανοικτός να βρίσκεται σε λογικό HIGH ενώ όταν κλείσει σε
λογικό LOW. Ως εκ τούτου, οι έξοδοι του κινητήρα είναι σε κατάσταση λογικού LOW. Στην
συνέχεια ακολουθούν τα δυο τσιπ L9110s ακολουθούμενα από δυο πυκνωτές (C
4
,C
5
=0,2uF)
όπου διατηρούν σταθερή την τάση στην έξοδο του κυκλώματος.