background image

52 

 

Το σύστημα απαιτείται να είναι επεκτάσιμο και συντηρήσιμο, προκειμένου να επιτευχθούν 

τα παραπάνω θα πρέπει το ρομπότ τόσο σε επίπεδο υλικού όσο και σε επίπεδο λογισμικού να είναι 

ικανό να δεχτεί και να υποστηρίξει πληθώρα σεναρίων. 

3.2 Περιπτώσεις χρήσης

 

Στην  συγκεκριμένη  ενότητα  παρουσιάζονται  οι  περιπτώσεις  χρήσης  (Εικόνα  30)  του 

συστήματος. Το σύστημα υποστηρίζει δύο ειδών χρήστες, παιδιά ηλικίας τεσσάρων με εννέα ετών 

και άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, που έχουν την δυνατότητα ανάπτυξης των δικών τους σεναρίων. 

• 

Η  εκτέλεση  των  προ  εγκατεστημένων  σεναρίων  δίνει  την  δυνατότητα  να 

αλληλεπιδράσουν τα παιδιά με το ρομπότ. 

• 

Στους  χρήστες  μεγαλύτερης  ηλικίας,  δίνεται  η  επιλογή  συγγραφής  και  εκτέλεσης   

σεναρίων στο ρομπότ. Με την χρήση πληροφοριακού συστήματος με το οποίο έχει την 

δυνατότητα διασύνδεσης γίνεται η φόρτωση των σεναρίων αυτών. Στην περίπτωση που 

ένας μεγαλύτερης ηλικίας χρήστης δεν είναι αρκετά εξοικειωμένος και έμπειρος με τον 

προγραμματισμό  αντίστοιχων  συστημάτων,  δίνεται  η  δυνατότητα  προγραμματισμού  με 

απλές συναρτήσεις, όπου με την εκτέλεση τους είναι εφικτή η υλοποίηση των δικών τους 

σεναρίων. 

• 

Τα προ εγκατεστημένα εκπαιδευτικά παιχνίδια που διαθέτει δίνουν την δυνατότητα στο 

παιδί να ασχοληθεί και να κατανοήσει καλύτερα τα μαθήματα, όπως είναι η γλώσσα, η 

φυσική  και  τα  μαθηματικά.  Τα  παιχνίδια  διαθέτουν  διάφορα  επίπεδα  δυσκολίας  και 

χωρίζονται σε δύο βασικές ηλικιακές κατηγορίες. 

• 

Δυνατότητα τηλεχειρισμού του ρομπότ. Μέσω της υποστήριξης που διαθέτει το σύστημα 

για διασύνδεση με ειδική εφαρμογή, ο χρήστης θα έχει πρόσβαση στην κάμερα, καθώς και 

στους διάφορους κινητήρες του ρομπότ.