background image

9 | 

9 4

 

 

Περιεχόμενα 

 

 

Κατάλογος Σχημάτων ............................................................................................... 11

 

Κατάλογος Εξισώσεων ............................................................................................. 12

 

Κατάλογος Ψευδοκώδικα ......................................................................................... 13

 

1.

 

Εισαγωγή ........................................................................................................ 14

 

1.1

 

Το πρόβλημα ............................................................................................... 14

 

1.2

 

Ο Σκοπός .................................................................................................... 15

 

1.3

 

Σχετικές μελέτες .......................................................................................... 15

 

1.4

 

Διάρθρωση του κειμένου ............................................................................. 17

 

2.

 

Θεωρητικό υπόβαθρο ..................................................................................... 18

 

2.1

 

Η γλώσσα προγραμματισμού Java ............................................................... 18

 

2.2

 

Εφαρμογές Java .......................................................................................... 19

 

2.3

 

Η Πλατφόρμα NetBeans .............................................................................. 20

 

2.4

 

Το Ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης NetBeans (IDE) ........................ 20

 

2.5

 

Η Αντανάκλαση στην Java (Reflection) ...................................................... 21

 

2.5.1

 

Χρήσεις της αντανάκλασης ................................................................... 22

 

2.5.2

 

Μειονεκτήματα της αντανάκλασης ........................................................ 23

 

2.6

 

Προβλήματα βελτιστοποίησης και ο γενετικός αλγόριθμος ......................... 24

 

2.6.1

 

Αρχικός πληθυσμός ............................................................................... 27

 

2.6.2

 

Λειτουργία φυσικής κατάστασης ........................................................... 27

 

2.6.3

 

Επιλογή ................................................................................................. 28

 

2.6.4

 

Διασταύρωση ........................................................................................ 28

 

2.6.5

 

Μετάλλαξη ............................................................................................ 29

 

2.7

 

Ο Αλγόριθμος αναζήτησης A-Star (A*) ...................................................... 31

 

3.

 

Υλοποίηση του λογισμικού ............................................................................. 41

 

3.1

 

Προεπισκόπηση .......................................................................................... 41

 

3.2

 

Περιγραφή Περιβάλλοντος .......................................................................... 43

 

3.2.1

 

Περιγραφή του Χώρου .......................................................................... 43

 

3.2.2

 

Περιγραφή Αντικειμένων ...................................................................... 43

 

3.2.3

 

Περιγραφή Καλωδίωσης........................................................................ 45

 

3.3

 

Αρχικοποίηση Προγράμματος ..................................................................... 46