background image

40 | 

9 4

 

 

εφαρμογές  σε  πολλά  συστήματα  λογισμικού,  από  τη  Μηχανική  Μάθηση  και  τη 

βελτιστοποίηση αναζήτησης, έως την ανάπτυξη παιχνιδιών όπου οι χαρακτήρες περιηγούνται 

σε  σύνθετο  έδαφος  με  εμπόδια  για  να  φτάσουν  στον  στόχο  τους  (Zeng  &  Church,  2009). 

Επιλέχθηκε  για  χρήση  λόγο  της  ταχύτητας  του,  χρησιμοποιεί  ευρετική  συνάρτηση  και  δεν 

δοκιμάζει  όλους  τους  πιθανούς  συνδυασμούς  μέχρι  να  βρει  το  μονοπάτι  με  το  ελάχιστο 

κόστος.  Στην  συγκεκριμένη  διπλωματική  εργασία  θα  τον  χρησιμοποιήσουμε  για  την 

κατασκευή  των  καλωδιώσεων  του  κυκλώματος  βρίσκοντας  το  μονοπάτι  με  το  μικρότερο 

κόστος και σε δεύτερο στάδιο και με τις λιγότερες δυνατές αλλαγές κατεύθυνσης. Το δεύτερο 

στάδιο του αλγορίθμου χρησιμοποιείται μόνο όταν εξάγουμε ένα κύκλωμα και όχι συνεχώς, 

διότι  προθέτει  αρκετή  χρονική  πολυπλοκότητα  στο  πρόγραμμά  μας.  Στην  θέση  του  ενός 

κόμβου  του  προηγούμενου  παραδείγματος  δημιουργούνται  τέσσερις  κόμβοι,  που 

υποδηλώνουν και τις τέσσερις κατευθύνσεις που μπορεί να κινηθεί μία καλωδίωση. 

 

Στο  κεφάλαιο  που  ακολουθεί  θα  αναλύσουμε  την  λειτουργία  του  εργαλείου  που 

δημιουργήθηκε και θα δείξουμε τμήματα όχι μόνο της σχεδίασης  αλλά και της υλοποίησης  

του λογισμικού μέρους.