Σχεδιασμός και Υλοποίηση Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικών Δαπανών
35
και να δημιουργήσει νέες κατηγορίες, διαθέσιμες προς χρήση από όλα τα
εγγεγραμμένα μέλη.
Από τη σελίδα διαχείρισης, όπως προαναφέρθηκε, ο διαχειριστής δύναται
δημιουργήσει μία νέα κατηγορία συστήματος. Για την εισαγωγή της νέας αυτής
εγγραφής, στο αρχείο insert_new_default_category.php εκτελείται το κατάλληλο
ερώτημα SQL και επιστρέφεται το ανάλογο μήνυμα είτε πετυχημένης, είτε
αποτυχημένης εισαγωγής.
Προκειμένου να φορτωθεί ο πίνακας των κατηγοριών συστήματος, με βάση τη
δυνατότητα επιλογής έτους που παρέχεται, δημιουργήθηκε το αρχείο
admin_display_categories.php. Το αρχείο αυτό διαβάζει τις ανάλογες καταχωρήσεις
του πίνακα defaultcategories της βάσης δεδομένων και επιστρέφει σε μορφή json τις
ζητούμενες πληροφορίες.
Έπειτα, με την επιλογή για αλλαγή των λεπτομερειών της κάθε υπάρχουσας
κατηγορίας, φορτώνεται το αντίστοιχο αρχείο update_default_category_table.php,
κατά το οποίο με το κατάλληλο ερώτημα SQL, ενημερώνεται ο πίνακας των
κατηγοριών συστήματος στη βάση δεδομένων.
Από την άλλη πλευρά, σε περίπτωση που ο διαχειριστής επιθυμεί να διαγράψει
κάποια από τις κατηγορίες του συστήματος, στο αρχείο admin_delete_category.php
εκτελούνται οι ανάλογες εντολές απομάκρυνσης της πλέον ανεπιθύμητης
καταχώρησης από τη βάση δεδομένων.
Το τελευταίο αρχείο που αντιστοιχεί σε λειτουργία αποκλειστικά διαθέσιμη για
τον διαχειριστή είναι το admin_insert_previous_categories.php. Σε αυτό το αρχείο
πραγματοποιείται η αυτόματη αντιγραφή των κατηγοριών συστήματος κάποιου έτους,
σε κάποιο άλλο, για εξοικονόμηση χρόνου. Όπως και στην πλειοψηφία των αρχείων
.php, και στο συγκεκριμένο αρχείο γίνεται η σύνδεση με τη βάση και εκτελούνται τα
κατάλληλα ερωτήματα SQL.
3.3.2 Αρχεία του Λογαριασμού Χρήστη
Σε αυτό το υποκεφάλαιο περιγράφονται τα αρχεία τα οποία αντιστοιχούν στις
πληροφορίες που αφορούν το λογαριασμό του χρήστη και φαίνονται στην παρακάτω
εικόνα [Εικόνα 15].