Σχεδιασμός και υλοποίηση πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης εθελοντών και απινιδωτών
92
4.2.4 Κεντρική λειτουργία Εφαρμογής
Η εφαρμογή για κινητό τηλέφωνο δημιουργήθηκε με πρώτο και κύριο σκοπό, την
άμεση βοήθεια σε περίπτωση περιστατικού. Η διαδικασία αυτή έχει αναλυθεί με λεπτομέρεια
σε προηγούμενο κεφάλαιο της διπλωματικής εργασίας. Στη παρούσα ενότητα θα περιγραφεί
η συμμετοχή του εθελοντή στην διαδικασία αυτή. Σε μια τέτοια δύσκολη κατάσταση,
αντίπαλος είναι χρόνος. Για αυτό τον λόγο δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στις γρήγορες ενέργειες
από πλευράς εθελοντή. Όσο ο εθελοντής είναι συνδεμένος στην εφαρμογή, ακόμα και αν η
εφαρμογή βρίσκεται στο παρασκήνιο, του έρχεται ειδοποίηση στο κινητό με τη μορφή push
notification για να τον ενημερώσει για την ύπαρξη νέου περιστατικού.
Εικόνα 64: Ειδοποίηση νέου περιστατικού σε κατάσταση εφαρμογής στο παρασκήνιο
Ύστερα από κλικ στην ειδοποίηση, ο εθελοντής ανακατευθύνεται στο περιβάλλον της
εφαρμογής και του εμφανίζεται μια καρτέλα. Η καρτέλα έχει την δυνατότητα απόρριψης του
περιστατικού η ανταπόκρισης. Σε περίπτωση ανταπόκρισης ενημερώνεται ο διαχειριστής του
συστήματος δηλαδή το ΕΚΑΒ.