Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός έξυπνου παιχνιδιού για τη συναισθηματική
παρακολούθηση και το γονικό έλεγχο ενός παιδιού
99
Σύνοψη κεφαλαίου
Στο κεφάλαιο που μόλις ολοκληρώθηκε αναλύθηκε το λογισμικό μέρος της
παρούσας διπλωματικής εργασίας. Πιο συγκεκριμένα, περιγράφηκε όλη η διαδικασία
που ακολουθήθηκε για την εκπαίδευση των ταξινομητών αναγνώρισης προσώπου και
χαρακτηριστικών, αυτή για τη διαμόρφωση του μικροϋπολογιστή ώστε να επιτελέσει τις
λειτουργίες του, αναφέρθηκε η πλήρης λειτουργία του αλγορίθμου αναγνώρισης και
δόθηκε ιδιαίτερη βαρύτητα στην επικοινωνία του υπολογιστή με το παιχνίδι για την
ολοκλήρωση του συστήματος. Επιπλέον, έγινε η S.W.O.T. ανάλυση, η ανάλυση
ασφάλειας του συστήματος και παρατέθηκαν οι μετρικές του κώδικα.