background image

Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός έξυπνου παιχνιδιού για τη συναισθηματική 

παρακολούθηση και το γονικό έλεγχο ενός παιδιού 

 

 

98 

 

κάμερα σαν μία κουκίδα, η απόσταση που  παιχνιδιού από το  πρόσωπο  πρέπει να είναι 

μικρή, ώστε να μπορεί να αναγνωριστεί η κατάσταση του στόματος. 

Επιπλέον, το κόστος του συγκεκριμένου μικροϋπολογιστή που ενσωματώθηκε στο 

παιχνίδι  είναι  αρκετά  μεγάλο  και  σε  συνδυασμό  με  τον  υπολογιστή  που  απαιτείται  για 

την ολοκληρωμένη λειτουργία του συστήματος, ενέχει τον κίνδυνο να χαρακτηριστεί μη 

προσιτό οικονομικά για μεγάλη μερίδα χρηστών.  

 

4.5 Μετρικές του έργου 

 

Πίνακας 4: Μετρικές κώδικα στον υπολογιστή 

Αριθμός Αρχείων 

Συνολικός  Αριθμός  Γραμμών  Κώδικα 

(χωρίς σχόλια) 

316 

Αριθμός Συναρτήσεων 

Μέγεθος Κώδικα 

153003 bytes 

 

Πίνακας 5: Μετρικές κώδικα στον μικροϋπολογιστή 

Αριθμός Αρχείων 

Συνολικός  Αριθμός  Γραμμών  Κώδικα 

(χωρίς σχόλια) 

253 

Αριθμός Συναρτήσεων 

Μέγεθος Κώδικα 

22371 bytes 

 

Πίνακας 6: Μετρικές κώδικα στο server του πανεπιστημίου 

Αριθμός Αρχείων 

Συνολικός  Αριθμός  Γραμμών  Κώδικα 

(χωρίς σχόλια) 

51 

Αριθμός Συναρτήσεων 

Μέγεθος Κώδικα