Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός έξυπνου παιχνιδιού για τη συναισθηματική
παρακολούθηση και το γονικό έλεγχο ενός παιδιού
98
κάμερα σαν μία κουκίδα, η απόσταση που παιχνιδιού από το πρόσωπο πρέπει να είναι
μικρή, ώστε να μπορεί να αναγνωριστεί η κατάσταση του στόματος.
Επιπλέον, το κόστος του συγκεκριμένου μικροϋπολογιστή που ενσωματώθηκε στο
παιχνίδι είναι αρκετά μεγάλο και σε συνδυασμό με τον υπολογιστή που απαιτείται για
την ολοκληρωμένη λειτουργία του συστήματος, ενέχει τον κίνδυνο να χαρακτηριστεί μη
προσιτό οικονομικά για μεγάλη μερίδα χρηστών.
4.5 Μετρικές του έργου
Πίνακας 4: Μετρικές κώδικα στον υπολογιστή
Αριθμός Αρχείων
3
Συνολικός Αριθμός Γραμμών Κώδικα
(χωρίς σχόλια)
316
Αριθμός Συναρτήσεων
5
Μέγεθος Κώδικα
153003 bytes
Πίνακας 5: Μετρικές κώδικα στον μικροϋπολογιστή
Αριθμός Αρχείων
6
Συνολικός Αριθμός Γραμμών Κώδικα
(χωρίς σχόλια)
253
Αριθμός Συναρτήσεων
3
Μέγεθος Κώδικα
22371 bytes
Πίνακας 6: Μετρικές κώδικα στο server του πανεπιστημίου
Αριθμός Αρχείων
5
Συνολικός Αριθμός Γραμμών Κώδικα
(χωρίς σχόλια)
51
Αριθμός Συναρτήσεων
0
Μέγεθος Κώδικα
-