background image

Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός έξυπνου παιχνιδιού για τη συναισθηματική 

παρακολούθηση και το γονικό έλεγχο ενός παιδιού 

 

 

91 

 

 

Εικόνα 26: Στο ενσωματωμένο σύστημα που αναπτύχθηκε ο μικροϋπολογιστής αποφορτίζεται από την 

επεξεργασία του βίντεο για την ανίχνευση συναισθήματος. Η διαδικασία αυτή μετατάσσεται στον 

υπολογιστή. Το σύνολο των διεργασιών και της επικοινωνίας μεταξύ των οντοτήτων. 

 

4.2.4 Ανταλλαγή διεύθυνσης IP 

 

Στο  σημείο  αυτό  θα  πρέπει  να  σημειωθεί  ο  τρόπος  με  τον  οποίο  ο  υπολογιστής-

πελάτης  γνωρίζει  τη  διεύθυνση  IP  του  μικροϋπολογιστή-εξυπηρετητή  μέσω  της  οποίας 

θα αιτηθεί σύνδεση στην υποδοχή του. Καθώς το σύστημα χαρακτηρίζεται από κάποια 

φορητότητα,  ο  υπολογιστής  και  το  λούτρινο  παιχνίδι  μπορούν  να  μεταφέρονται  και  να 

συνδέονται κάθε φορά σε διαφορετικό δίκτυο. Για το λόγο αυτό, ο πελάτης δεν πρέπει να 

γνωρίζει  μία  συγκεκριμένη  διεύθυνση  εξυπηρετητή,  αλλά  θα  πρέπει  να  μπορεί  να  τη 

λαμβάνει  δυναμικά,  κάθε  φορά  που  αυτή  αλλάζει.  Βέβαια  και  από  τη  μεριά  του  ο 

εξυπηρετητής, για να εγκαθιδρύσει την υποδοχή, θα πρέπει να γνωρίζει την διεύθυνση IP 

που  του  δόθηκε.  Στην  περίπτωση  του  εξυπηρετητή  δημιουργήθηκε  μία  συνάρτηση 

γραμμένη σε κώδικα C++, που επιστρέφει κάθε φορά την IP που λαμβάνει το μηχάνημα 

από  το  δίκτυο  στο  οποίο  βρίσκεται  συνδεδεμένο.  Αυτό  σαν  διαδικασία  είναι  αρκετό, 

καθώς  αφού  εγκαθιδρυθεί  η  υποδοχή,  παραμένει  ανοιχτή  έως  ότου  το  σύστημα 

τερματιστεί.