Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός έξυπνου παιχνιδιού για τη συναισθηματική
παρακολούθηση και το γονικό έλεγχο ενός παιδιού
91
Εικόνα 26: Στο ενσωματωμένο σύστημα που αναπτύχθηκε ο μικροϋπολογιστής αποφορτίζεται από την
επεξεργασία του βίντεο για την ανίχνευση συναισθήματος. Η διαδικασία αυτή μετατάσσεται στον
υπολογιστή. Το σύνολο των διεργασιών και της επικοινωνίας μεταξύ των οντοτήτων.
4.2.4 Ανταλλαγή διεύθυνσης IP
Στο σημείο αυτό θα πρέπει να σημειωθεί ο τρόπος με τον οποίο ο υπολογιστής-
πελάτης γνωρίζει τη διεύθυνση IP του μικροϋπολογιστή-εξυπηρετητή μέσω της οποίας
θα αιτηθεί σύνδεση στην υποδοχή του. Καθώς το σύστημα χαρακτηρίζεται από κάποια
φορητότητα, ο υπολογιστής και το λούτρινο παιχνίδι μπορούν να μεταφέρονται και να
συνδέονται κάθε φορά σε διαφορετικό δίκτυο. Για το λόγο αυτό, ο πελάτης δεν πρέπει να
γνωρίζει μία συγκεκριμένη διεύθυνση εξυπηρετητή, αλλά θα πρέπει να μπορεί να τη
λαμβάνει δυναμικά, κάθε φορά που αυτή αλλάζει. Βέβαια και από τη μεριά του ο
εξυπηρετητής, για να εγκαθιδρύσει την υποδοχή, θα πρέπει να γνωρίζει την διεύθυνση IP
που του δόθηκε. Στην περίπτωση του εξυπηρετητή δημιουργήθηκε μία συνάρτηση
γραμμένη σε κώδικα C++, που επιστρέφει κάθε φορά την IP που λαμβάνει το μηχάνημα
από το δίκτυο στο οποίο βρίσκεται συνδεδεμένο. Αυτό σαν διαδικασία είναι αρκετό,
καθώς αφού εγκαθιδρυθεί η υποδοχή, παραμένει ανοιχτή έως ότου το σύστημα
τερματιστεί.