background image

Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός έξυπνου παιχνιδιού για τη συναισθηματική 

παρακολούθηση και το γονικό έλεγχο ενός παιδιού 

 

 

84 

 

   

    

 

 

 

 

(α) 

 

 

 

 

 

(β) 

 

(γ) 

Εικόνα 21: Επιτυχείς αναγνωρίσεις α) χαρούμενου, β) λυπημένου και γ) ανοιχτού στόματος 

 

Κάθε  φορά  που  ο  αλγόριθμος  ταυτίζει  ένα  στόμα  στην  εικόνα  με  έναν 

συγκεκριμένο  ταξινομητή,  δηλαδή  όταν  ένα  συγκεκριμένο  συναίσθημα  ανιχνεύεται,  ο 

αντίστοιχος  μετρητής  που  ορίστηκε  εξ’  αρχής  μηδενικός,  αυξάνεται.  Εκ  των  προτέρων 

έχει  οριστεί  ένα  ανώτατο  όριο  στο  οποίο  ο  κάθε  μετρητής  μπορεί  να  φτάσει  για  να 

θεωρηθεί  ότι  το  παιδί  έχει  μία  συγκεκριμένη  έκφραση  στο  πρόσωπό  του.  Όταν  ο 

μετρητής φτάσει σε αυτό το όριο δημιουργείται ένα καινούριο νήμα στην εφαρμογή στο 

οποίο  πραγματοποιείται  η  σύνδεση  του  υπολογιστή  με  τον  μικροϋπολογιστή  ώστε  να 

ενημερωθεί  η  δεύτερη  για  το  ποιο  συναίσθημα  ανιχνεύτηκε  και  κατά  συνέπεια  ποιο 

τραγούδι  θα  θέσει  σε  αναπαραγωγή.  Το  πώς  επιτυγχάνεται  η  σύνδεση  αυτή  θα 

περιγραφεί σε επόμενη ενότητα.  

Το καινούριο νήμα είναι σημαντικό να δημιουργηθεί, έτσι ώστε ανεξάρτητα με το 

τι συμβαίνει μέσα σε αυτό, η εφαρμογή να συνεχίζει κανονικά να λαμβάνει εικόνα και να