background image

Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός έξυπνου παιχνιδιού για τη συναισθηματική 

παρακολούθηση και το γονικό έλεγχο ενός παιδιού 

 

 

79 

 

διαβάζει  τις  τιμές  από  τα  αρχεία  που  αναφέρθηκαν  παραπάνω.  Προκειμένου  ο 

μικροϋπολογιστής  να  έχει  πρόσβαση  στα  αρχεία  αυτά  είναι  απαραίτητο  να  έχει 

πρόσβαση  στο  διαδίκτυο.  Για  τον  παραπάνω  λόγο,  αλλά  και  για  να  γνωρίζει  ο 

αλγόριθμος πότε επιδιώκεται διαμόρφωση στοιχείων σύνδεσης, έγινε η παραδοχή ότι, για 

τις  περιπτώσεις  αυτές,  το  παιχνίδι  θα  πρέπει  να  είναι  συνδεδεμένο  στο  internet  μέσω 

καλωδίου  Ethernet.  Κάθε  άλλη  φορά  που  το  παιχνίδι  θα  τίθεται  σε  λειτουργία,  θα 

συνδέεται στο διαδίκτυο ασύρματα. Ο αλγόριθμος έχει προγραμματιστεί να τρέχει με την 

εκκίνηση του συστήματος, ώστε να μην απαιτείται ενέργεια του χρήστη. 

Κατά  συνέπεια,  ο  πρώτος  έλεγχος  που  πραγματοποιείται  μέσα  στον  αλγόριθμο 

είναι το αν υπάρχει συνδεδεμένο καλώδιο Ethernet ώστε να γνωρίζει αν θα προχωρήσει 

στην διαμόρφωση δικτύου. Σε περίπτωση που δεν βρεθεί συνδεδεμένο καλώδιο Ethernet, 

το μόνο που κάνει ο αλγόριθμος είναι να θέτει σε λειτουργία το πρόγραμμα για τη ζεύξη 

της επικοινωνίας με τον υπολογιστή. Ο έλεγχος αυτός γίνεται επίσης για να βεβαιωθεί ότι 

υπάρχει πρόσβαση στο διαδίκτυο και συνεπώς μπορεί να προχωρήσει και να εφαρμόσει 

cURL στις διευθύνσεις URL των αρχείων που περιέχουν τα στοιχεία της νέας ασύρματης 

σύνδεσης στο διαδίκτυο. 

Αφού εφαρμοστεί το εργαλείο cURL επιβεβαιώνεται ότι η τιμή που επιστράφηκε 

και αντιστοιχεί στο όνομα του δικτύου δεν είναι κενή. Ο έλεγχος για την τιμή αυτή ήδη 

πραγματοποιήθηκε, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, μέσω της ίδιας της φόρμας εισαγωγής 

δεδομένων.  Παρόλα  αυτά  επιδιώχτηκε  να  αποφευχθεί  τυχόν  κενή  τιμή  λόγω 

συμπλήρωσης  της  φόρμας,  παραδείγματος  χάριν,  μέσω  φυλλομετρητή  που  δεν 

υποστηρίζει τη λειτουργία για τον έλεγχο κενών απαιτούμενων πεδίων κατά την υποβολή 

της  φόρμας.  Σε  περίπτωση  που  το  όνομα  του  δικτύου  μείνει  κενό,  η  διαδικασία  δεν 

ακολουθείται  κανονικά  ώστε  το  παιχνίδι  να  συνδεθεί  ασύρματα  στο  διαδίκτυο,  αλλά  ο 

χρήστης θα πρέπει να διατηρήσει το καλώδιο του Ethernet συνδεδεμένο. 

Για  να  διαμορφωθεί  τελικά  η  σύνδεση  πρέπει  να  δημιουργηθεί  ένα  αρχείο 

wpa_supplicant.conf  μέσα  στον  etc  φάκελο  του  μικροϋπολογιστή.  Το  αρχείο  αυτό 

περιέχει  πληροφορίες  για  τα  χαρακτηριστικά  του  δικτύου,  μεταξύ  των  οποίων  είναι  το 

όνομά  του,  το  αν  αυτό  είναι  ασφαλισμένο  ή  όχι  και  ο  κωδικός  πρόσβασής  του.  Κάθε 

φορά  που  ο  αλγόριθμος  μπαίνει  σε  διαδικασία  διαμόρφωσης  δικτύου  και  αφού  έχει 

βεβαιωθεί  ότι  ο  χρήστης  έχει  εισάγει  τις  απαραίτητες  πληροφορίες  για  το  δίκτυό  του,