Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός έξυπνου παιχνιδιού για τη συναισθηματική
παρακολούθηση και το γονικό έλεγχο ενός παιδιού
56
αισθητά εμφανείς περιοχές, να ανιχνεύουν κινούμενα αντικείμενα σε βίντεο, να
αναγνωρίζουν γνωστά αντικείμενα, να υπολογίζουν την κίνηση ενός ρομπότ από
δεδομένα κάμερας ή και να έχουν τρισδιάστατη, πλέον, άποψη για τον κόσμο
χρησιμοποιώντας στερεοσκοπικές κάμερες.
Παρακάτω (Πίνακας 2) παρουσιάζεται μία σειρά από ενότητες που ανήκουν στο
OpenCV καθώς και οι λειτουργίες που μπορούν να επιτελέσουν.
Ενότητα
Λειτουργία
Core
Πηγαίες δομές δεδομένων, τύποι στοιχείων
και διαχείριση μνήμης
Imgproc
Φιλτράρισμα εικόνας, γεωμετρικοί
μετασχηματισμοί εικόνας, δομή και
ανάλυση μορφής
Highgui
Γραφικό περιβάλλον χρήστη, ανάγνωση και
καταγραφή εικόνας και βίντεο
Video
Ανάλυση κίνησης και ανίχνευση
αντικειμένων σε βίντεο
Calib3d
Βαθμονόμηση κάμερας και τρισδιάστατη
ανακατασκευή από πολλαπλές οπτικές
Features2d
Εξαγωγή, περιγραφή, και ταίριασμα
χαρακτηριστικών γνωρισμάτων
Objdetect
Αναγνώριση αντικειμένων με τη χρήση
ταξινομητών καταρράκτη και
ιστογράμματος κλίσης
ML
Στατιστικά πρότυπα και αλγόριθμοι
ταξινόμησης για χρήση σε εφαρμογές
όρασης υπολογιστών
Flann
Fast Library for Approximate Nearest
Neighbors –γρήγορες αναζητήσεις σε
χώρους υψηλών διαστάσεων
GPU
Παραλληλοποίηση αλγορίθμων με σκοπό
τη γρήγορη εκτέλεση σε GPU