background image

Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός έξυπνου παιχνιδιού για τη συναισθηματική 

παρακολούθηση και το γονικό έλεγχο ενός παιδιού 

 

 

45 

 

κεντρικούς υπολογιστές, για οποιεσδήποτε πληροφορίες που μπορούν να αλλάξουν την 

κατάσταση  της  εφαρμογής,  όπως  η  προσθήκη  προϊόντων  στο  καλάθι  αγορών,  η 

πραγματοποίηση πληρωμών κ.α. [25] 

 

Σύνοψη κεφαλαίου 

Στο κεφάλαιο αυτό αναφέρθηκαν και αναλύθηκαν όλες οι τεχνολογίες, υλικού και 

λογισμικού,  που  χρησιμοποιήθηκαν  για  την  υλοποίηση  της  παρούσας  διπλωματικής 

εργασίας, οι λόγοι για τους οποίους επιλέχτηκαν και οι στόχοι που τελικά επιτέλεσαν.