Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός έξυπνου παιχνιδιού για τη συναισθηματική
παρακολούθηση και το γονικό έλεγχο ενός παιδιού
45
κεντρικούς υπολογιστές, για οποιεσδήποτε πληροφορίες που μπορούν να αλλάξουν την
κατάσταση της εφαρμογής, όπως η προσθήκη προϊόντων στο καλάθι αγορών, η
πραγματοποίηση πληρωμών κ.α. [25]
Σύνοψη κεφαλαίου
Στο κεφάλαιο αυτό αναφέρθηκαν και αναλύθηκαν όλες οι τεχνολογίες, υλικού και
λογισμικού, που χρησιμοποιήθηκαν για την υλοποίηση της παρούσας διπλωματικής
εργασίας, οι λόγοι για τους οποίους επιλέχτηκαν και οι στόχοι που τελικά επιτέλεσαν.