background image

Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός έξυπνου παιχνιδιού για τη συναισθηματική 

παρακολούθηση και το γονικό έλεγχο ενός παιδιού 

 

 

24 

 

αναφέρθησαν  παραπάνω  σε  συνθήκες  πραγματικού  χρόνου.  Για  το  λόγο  αυτό,  έγιναν 

δοκιμές για δύο εκδόσεις του συστήματος, που η κύρια διαφορά τους έγκειται στο υλικό 

μέρος, το οποίο είναι διαφορετικό σε υπολογιστική ισχύ και επιδόσεις. 

Η πρώτη έκδοση καθιστά τη συσκευή πλήρως αυτόνομη, καθώς αυτή χρησιμοποιεί 

τον ενσωματωμένο μικροϋπολογιστή για όλες τις διεργασίες και τους υπολογισμούς που 

απαιτούνται.  Αυτό  έχει  σαν  αποτέλεσμα,  το  παιχνίδι  να  είναι  ανεξάρτητο  και  ευέλικτο 

στις  μετακινήσεις,  δεδομένου  ότι  είναι  φορτισμένο.  Η  δεύτερη  έκδοση  μεταθέτει 

ολόκληρη  την  υπολογιστική  πολυπλοκότητα  σε  έναν  σταθερό  υπολογιστή  αυξημένων 

επιδόσεων.  Ο  μικροϋπολογιστής  συνεχίζει  να  έχει  καθοριστικό  ρόλο,  καθώς  είναι 

υπεύθυνος για την είσοδο και την έξοδο δεδομένων, αλλά έχει πλέον αποφορτιστεί από 

τις  διεργασίες  που  απαιτούν  υψηλή  υπολογιστική  ισχύ.  Τελικά,  η  δεύτερη  έκδοση 

επιτυγχάνει  μεγάλες  ταχύτητες,  απόκριση  σε  πραγματικό  χρόνο  και  συνεπώς  μεγάλα 

ποσοστά  επιτυχούς  αναγνώρισης,  έναντι  της  πρώτης  η  οποία,  λόγω  έλλειψης  πόρων, 

εισάγει  μεγάλη  καθυστέρηση  στα  δεδομένα  εικόνας  με  αποτέλεσμα  η  ανίχνευση  του 

συναισθήματος να γίνεται ετεροχρονισμένα. 

Ταυτόχρονα  με  τις  δυνατότητες  ανίχνευσης  και  αναγνώρισης,  το  εν  λόγω 

προηγμένο  παιχνίδι  προσφέρει  και  μία  λειτουργία  ειδικά  σχεδιασμένη  για  τους  γονείς. 

Εφόσον σημαντικό για τους γονείς είναι να ξέρουν ανά πάσα στιγμή την κατάσταση του 

παιδιού τους, το σύστημα προσφέρει δυνατότητα συνεχούς απομακρυσμένου ελέγχου και 

παρακολούθησής  του  από  αυτούς.  Για  την  παροχή  αυτής  της  λειτουργίας,  γίνεται 

εκμετάλλευση  του  βίντεο  και  της  συνεχούς  ροής  των  εικόνων  που  τίθενται  προς 

αναγνώριση.  Στόχος  είναι  οι  γονείς  να  μπορούν  να  αποκτούν  πρόσβαση  σε  αυτή  την 

εικόνα,  πράγμα  που  καθίσταται  δυνατό  από  οποιαδήποτε  απομακρυσμένη  συσκευή, 

αρκεί αυτή να βρίσκεται συνδεδεμένη στο ίδιο δίκτυο. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται 

τόσο η ασφάλεια του παιδιού, όσο και των προσωπικών δεδομένων της οικογένειας. 

Έχοντας  τα  παραπάνω  χαρακτηριστικά,  το  εν  λόγω  προηγμένο  παιχνίδι  αποτελεί 

ένα  καινοτόμο  και  ταυτόχρονα  ασφαλές  μέσο  για  παρακολούθηση  και  φροντίδα  ενός 

παιδιού μικρής ηλικίας. Οι δυνατότητές του είναι αυξημένες, καθώς, μέσα από τη χρήση 

του μπορούν να ικανοποιηθούν τόσο οι ανάγκες των παιδιών, όσο και των γονέων.