Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός έξυπνου παιχνιδιού για τη συναισθηματική
παρακολούθηση και το γονικό έλεγχο ενός παιδιού
12
Εικόνα 19: Διάγραμμα ροής που περιγράφει τη διαδικασία προετοιμασίας του παιχνιδιού
Εικόνα 20: Κανένα συναίσθημα δεν ανιχνεύεται σε περίπτωση που τα μάτια είναι
Εικόνα 21: Επιτυχείς αναγνωρίσεις α) χαρούμενου, β) λυπημένου και γ) ανοιχτού
Εικόνα 22: Περιεχόμενα κεφαλίδας ενός μηνύματος που μεταδίδεται μέσω πρωτοκόλλου
TCP. Τα περιεχόμενα αυτά καθιστούν το πρωτόκολλο μετάδοσης TCP ασφαλές και
Εικόνα 23: Ο πελάτης αιτείται σύνδεσης στη θύρα που «ακούει» ο εξυπηρετητής ......... 88
Εικόνα 24: Η σύνδεση μεταξύ πελάτη και εξυπηρετητή είναι αμφίδρομη ....................... 89
Εικόνα 25: Η επικοινωνία μεταξύ του πελάτη και του εξυπηρετητή μέσω υποδοχής
ρευμάτων συμπεριλαμβανομένων όλων των βημάτων της διαδικασίας. ......................... 89
Εικόνα 26: Στο ενσωματωμένο σύστημα που αναπτύχθηκε ο μικροϋπολογιστής
αποφορτίζεται από την επεξεργασία του βίντεο για την ανίχνευση συναισθήματος. Η
διαδικασία αυτή μετατάσσεται στον υπολογιστή. Το σύνολο των διεργασιών και της
Εικόνα 27: Σχηματική περιγραφή της ανταλλαγής διεύθυνσης IP μεταξύ
Εικόνα 29: Εμπρόσθια όψη σκεύους αποθήκευσης. Φαίνονται αναλυτικά όλα τα στοιχεία
Εικόνα 31: Αναλυτικά η αρίθμηση και τα σήματα των συνδέσμων επέκταση επεξεργαστή
Εικόνα 32: Τελική εικόνα της κατασκευής: α) μπροστινό και β) πίσω μέρος ............... 108